چگونه یک سایت طراحی کنیم؟

سه شنبه 26 فروردين 1399
10:49
کامران

ممکن است بسیاری از کاربران به ساختن یک سایت شخصی علاقمند باشند، اما برای درست کردن یا طراحی سایت چه کارهایی باید انجام داد؟

هاست: برای درست کردن یا طراحی سایت لازم است ابتدا فضایی را در اینترنت به صورت سالانه یا برای چند سال اجاره کنید و علاوه بر این نیازمند یک دامنه برای سایت خود هستید.
دامنه: در حقیقت نامی است که بعدها بازدید کنندگان آن را در مرورگر خود وارد می کنند و سپس به سایتی که طراحی شده باشد، ورود پیدا می کنند.
بعد از تهیه ی فضا، باید با توجه به نوع دامنه ای که خریداری کرده اید و اطلاعاتی که سایت فروشنده در اختیار شما قرار داده است، به نصب دامنه برروی سایت اقدام کنید (دامنه را set کنید) که این موضوع با توجه به اطلاعاتی که سایت سازنده در اختیار شما قرار می دهد چندان دشوار نیست.تماً اگر می خواهند یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید اما هنوز نمی دانید که چگونه باید یک وب سایت راه اندازی کنید. برای شروع کسب و کار اینترنتی نیاز به یک وب سایت خوب دارید تا بتواند نیازهای شما را برآورده کند. اما سوال اینجاست که با وجود روشهای مختلف طراحی سایت باید کدام روش را برای طراحی سایت انتخاب کنیم؟

می خواهیم با روش های مختلف طراحی سایت شما را آشنا کنیم تا شما با توجه به شرایط خودتان یک روش را برای طراحی سایت انتخاب کنید.
طراحی سایت اختصاصی توسط یک طراح سایت
طراحی سایت با سیستمهای سایت ساز

طراحی سایت اختصاصی توسط طراح سایت
یکی از روشهایی که می توانید برای کسب و کار اینترنتی خودتان یک سایت راه اندازی کنید سپردن طراحی سایت به یک طراح سایت می باشد. اگر شما بخواهید که سایتتان توسط یک طراح سایت طراحی شود باید مبلغ بالاتری را نسبت به روشهای دیگر پرداخت کنید. وقتی قرار باشد یک سایت از صفر تا صد به صورت اختصاصی برای شما طراحی شود باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.
در این روش طراحی سایت معمولا به مواردی که روی سایت شما تاثیر گذار هستند(بالا آمدن در موتورهای جستجو) مثل بهینه سازی کدها دقت بیشتری می شود و قابل ارتقا هستند.تماً بخوانيد :چهار مرحله برای درک بیشتر در مورد کاربران سایت خود

طراحی سایت با استفاده از سیستم های آماده
شما می توانید با استفاده از سایت سازهای آماده سایت خودتان را راه اندازی کنید. به سایت سازهای آماده، نرم افزار مدیریت محتوا یا cms گفته می شود. با استفاده از این سیستمهای آماده می توانید سایتتان را راه اندازی کنید. این روش برای افرادی توصیه می شود که می خواهند خودشان سایتشان را راه اندازی کنند و ایده ای که دارند با استفاده از این سیستم ها قابل اجرا باشد. نرم افزارهای سایت ساز مدل های مختلفی دارد که برای آشنایی بیشتر شما نام معروفترین و بهترین ها را مینوسیم. سیستمهای وردپرس، جومولا، دروپال، دات نت نیوک، دیتالایف، پرستاشاپ، اوپن کارت، ویرچومارت.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

پا نوشت

طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز


[ بازدید : 256 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته تی وی تی / نصب دوربین مداربسته / دوربین هایک ویژن
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دوربین مداربسته / مقالات دوربین مداربسته / نصب دوربین مداربسته است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]